Inspirasjonsmorgen: "Verdens Beste Kampanjer"

Arrangementsinformasjon
Default file 1497957263

Vi gjentar fjorårets suksess, inspirasjonsmorgen med Petter Gulli: Hva kan vi lære av de beste kampanjene for ideelle organisasjoner og bedrifter?

I juni hvert år arrangeres verdens største festival for kreativ kommunikasjon, Cannes Lions. Her premieres ikke bare ideer for kommersielle oppdragsgivere, men også for foreninger og organisasjoner. Med utgangspunkt i dette har Strategisk rådgiver i Good Morning, Petter Gulli, laget inspirasjonsforedraget «Hva kan vi lære av verdens beste?» spesielt for vår bransje.

Her vil du få se ideer du kan bli inspirert av, lære av, og helt sikkert både bli glad, trist og litt rørt av. For er det en ting alle disse jobbene har til felles, så er det at de engasjerer på en måte som er vanskelig å stille seg likegyldig til. Og nettopp engasjement er det viktigste du kan skape, i en tid der kampen om folks oppmerksomhet er tøffere enn noen gang.

Foredraget vil også ha en egen del som omhandler såkalt «Goodvertising» – kampanjer der kommersielle oppdragsgivere tar samfunnsansvar alene eller i samarbeid med andre. 

Velkommen til SoCentrals fellesområde i 5.etg på Sentralen i Øvre Slottsgate 3.

Program

08.30 – 09.00  Kaffe/mingling

09.00 – 09.05  Velkommen v/ Siri Nodland, Norges Innsamlingsråd

09.05 – 10.30  Hva kan vi lære av verdens beste? v/Petter Gulli, Good Morning